╲\╭┓
╭ 🤍
┗╯\╲
از دَر آمد بـاز هم "اردیبهشت"
بارشِ اُردی/جهنّم در بهشت!
شد خزانیتر بهـارم در سکوت
بیدعاتر از همیشه در "قنوت"
یک نـگاهِ سرسری کردی به دل
تـا نَـگَردی از دلِ تنگم "خجـل"
تلخیِ هر قهـوه شد فالی جدا
"التمـاسِ" بیاثـر، نــزدِ "خـدا"
رفتم، امّــا رفتنم "آسـان" نبود
دردِ دوری چـارهیِ درمان نبود
تار وُ پود نخنمایِ یـک "نــگاه"
هر "خداحافظْ" بهـایِ یک گناه
"دِل" ندارد شکوهای از یـادِ تو
یا: نمانده صحبت از بیـدادِ تو
پرسههایم زیرِ باران ماندوُمُرد
غصُههایم را خـزانِ خسته بُرد
من همان لیلایِ از خود رَفتهام
حـرفِ "دلْ" را از زبانم گفتهام
#بنفشه_انصارے_پرتو
#قرنطینه
✰@partopoem
تاريخ : چهارشنبه دهم اردیبهشت ۱۳۹۹ | 2:58 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.
