༺࿇🤍࿇༻
در نسیمِ "پنجره" یکدم بمان!
از جنونِ دفترم شعری بخوان!
با شرابِِ بوسهام پیکی بزن،
تا اَبَد با تو خوشم اینرا بدان!
تاريخ : دوشنبه بیست و دوم اردیبهشت ۱۳۹۹ | 5:13 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.

༺࿇🤍࿇༻
در نسیمِ "پنجره" یکدم بمان!
از جنونِ دفترم شعری بخوان!
با شرابِِ بوسهام پیکی بزن،
تا اَبَد با تو خوشم اینرا بدان!