༺࿇🤍࿇༻
دیشب "خوابِ"
"" دیدم...
تو "گوشهایت" را
"بیتفاوت" گرفته بودی،
وَ من به طرزِ غریبی
"دلتنگیام" را "فریاد" میزدم...
تاريخ : دوشنبه دوازدهم خرداد ۱۳۹۹ | 8:19 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.

༺࿇🤍࿇༻
دیشب "خوابِ"
"" دیدم...
تو "گوشهایت" را
"بیتفاوت" گرفته بودی،
وَ من به طرزِ غریبی
"دلتنگیام" را "فریاد" میزدم...