༺࿇🤍࿇༻
"پاییز" دوباره رَدایِ دلفریبش را بِهتَنکرده
وَ آهسته در "کوچهها" غریبانه گام بَرمیدارَد،
تا دست وُ دلِ "برگها" را بلرزاند
وَ من!!! همچنان در انتظارم...
تا دستهای پُر "مِهرَش" را بگیرَم
وَ دوباره با پاییز دلم را بلرزانی!
#بنفشه_انصارے_پرتــو
✰@partopoem
تاريخ : پنجشنبه بیست و هفتم شهریور ۱۳۹۹ | 13:7 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.
