༺࿇🤍࿇༻
در "آتش" دلْ کوهِ "خاکستر" را
در کامِ "غـزلْ" جرعهی ساغر را
با یاد تو نوشیدم و تنها ماندم!
در کافهیِ دِنج "قهوهی" آخر را
#بنفشه_انصارے_پرتــو
✰@partopoem
تاريخ : دوشنبه بیست و یکم مهر ۱۳۹۹ | 12:44 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.
