༺࿇🤍࿇༻

در "آتش" دلْ کوهِ "خاکستر" را
در کامِ "غـزلْ" جرعه‌ی ساغر را

با یاد تو نوشیدم و تنها ماندم!
در کافه‌یِ دِنج "قهوه‌ی" آخر را

#بنفشه_انصارے_پرتــو 


✰@partopoem



تاريخ : دوشنبه بیست و یکم مهر ۱۳۹۹ | 12:44 | نویسنده : بنفشه انصاری |