༺࿇🤍࿇༻
خسته از پاییز وُ بهمنماه وُ دِی
سالِ #ایرانی شود اینگونه طی
یا که در تالابِ وَهمْانـگاریست
یا که در ویرانهی #بیماریست
#بنفشه_انصاری_پرتو
#واکسن
✰@partopoem
تاريخ : یکشنبه هفتم دی ۱۳۹۹ | 21:11 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.
