༺࿇🤍࿇༻

خسته از پاییز وُ بهمن‌ماه وُ دِی
سالِ #ایرانی شود اینگونه طی

یا که در تالابِ وَهم‌ْانـگاری‌ست
یا که در ویرانه‌ی #بیماری‌ست

#بنفشه_انصاری_پرتو

#واکسن


✰@partopoem



تاريخ : یکشنبه هفتم دی ۱۳۹۹ | 21:11 | نویسنده : بنفشه انصاری |