༺࿇🤍࿇༻
 


رفته‌رفته، رفتی از خاطرِ این خاطره‌ها
چون "غبارِ" سَبُکی از دلِ این "پنجره‌ها

شاید امروز که دلتنگ‌ وُ پشیمان شده‌ای 
یادت آیـد غـمِ "دیـروزِ" من وُ "دلهره‌ها"


#بنفشه_انصارے_پرتــو

✰@parto_sher

 

*بزرگ‌ترین خوشبختی  آرامش است*



تاريخ : دوشنبه شانزدهم اسفند ۱۴۰۰ | 5:17 | نویسنده : بنفشه انصاری |