༺࿇🤍࿇༻
رفتهرفته، رفتی از خاطرِ این خاطرهها
چون "غبارِ" سَبُکی از دلِ این "پنجرهها
شاید امروز که دلتنگ وُ پشیمان شدهای
یادت آیـد غـمِ "دیـروزِ" من وُ "دلهرهها"
#بنفشه_انصارے_پرتــو
✰@parto_sher
*بزرگترین خوشبختی آرامش است*
تاريخ : دوشنبه شانزدهم اسفند ۱۴۰۰ | 5:17 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.
