༺࿇🤍࿇༻


ای کاش بهار کمی صبر می‌کرد!
دست‌ دست می‌کرد،
این پا و آن پا می‌کرد،
به مسافرت می‌رفت،
خلاصه ... کمی دیر می‌کرد،
تا غم‌ها بروند،
تا شادی بیاید،
تا گونه‌ٔ شکوفه‌های انار گُل بیاندازد
تا سبزه‌ها با لبخندِ سحر عطرآگین شوند
تا بارانِ عشقْ، عطر مهربانی بیافشاند
تا تو از راه برسی!
تا من آماده شوم، 
تا آسمان، درخت‌ها و گُل‌هایِ حیاط خانه
را دوباره گردگیری کنم!

#بنفشه_انصارے_پرتــو


  
✰@parto_sher



تاريخ : یکشنبه بیست و دوم اسفند ۱۴۰۰ | 0:46 | نویسنده : بنفشه انصاری |