༺࿇🤍࿇༻
"ربّنایِ عشـق" را از جان بخوان!
زمزمههایت "غزلْباران" بخوان!
قفلِ هر افطار را، وا کن به عشق
هر اذان، زیبا وُ جاویدان بخوان
#بنفشه_انصارے_پرتــو
#یاد_استاد_گرامی
✰@parto_sher
تاريخ : یکشنبه چهاردهم فروردین ۱۴۰۱ | 21:44 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.
