༺࿇🤍࿇༻
رفت آنکه مرا یارترین بود
در سینهی گُلْ خارترین بود
تنها "هُنَرَش" زخمِ "زبان" وُ
یاری که جِگَرخوارترین بود
#بنفشه_انصارےپرتو
✰@parto_sher
تاريخ : شنبه هجدهم تیر ۱۴۰۱ | 19:52 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.

༺࿇🤍࿇༻
رفت آنکه مرا یارترین بود
در سینهی گُلْ خارترین بود
تنها "هُنَرَش" زخمِ "زبان" وُ
یاری که جِگَرخوارترین بود
#بنفشه_انصارےپرتو
✰@parto_sher