با تقدیم بهترین آرزوها برای دوستان و همراهان گرامی:

به دلیل عمل چشم و ضرورت‌های پزشکی از خواندن کامنت‌های دوستان و پاسخ‌گویی تا بهبودی کامل معذورم.

دلتان شاد و لبتان خندان به شعر و شور و شیدایی

 

༺࿇🤍࿇༻

بگذار که: در "چشـمِ" تو آرام بگیرم
از طـرحِ لب وُ خَنده‌‌اَت الهام بگیرم

بگذار که: شب‌ها بـه "نگاهِ" نگرانت
از "قاصدکِ" پلکِ تو "پیغام" بگیرم

از من سَفَر و دَر‌به‌دَری، از تـو گلایه،
بگذار که: از هر "نَفَست" کام بگیرم

بـاغِ قلمستانِ "قنـاریّ" وُ "چکاوک"
بگذار که: از چهچهه سَرسام بگیرم

عطرِ تو نشانیِّ صبـا از گُلِ شب‌بو
بگذار که: از شـاعرِ "گمنام" بگیرم

هر جامِ شرابم، شده بَدخواهِ لبانت
بگذار که: از جامِ "لبت" جام بگیرم

سهمی بِدِه از سلسله‌یِ مویِ بنفشه
بگذار که: از زُلفِ کَجَت دام بگیرم

در فالِ‌دوچشمِ‌قَجَرَت‌پرتوِخورشید
بگذار که: از چشمِ تَـرَت وام بگیرم

#بنفشه_انصاری_پرتو

 

تا درودی دیگر بدرود



تاريخ : چهارشنبه بیست و دوم تیر ۱۴۰۱ | 14:24 | نویسنده : بنفشه انصاری |