༺࿇🤍࿇༻
"زمان" میگُذَرد
وَ مَن #هنوز ...
"سَبز" میشَوَم، در رنگینکمان آسمانِ نگاهت،
در بُغضِ بارانِ هَر #بهار ...
"شکوفه" میکُنَم در آغوشَت،
در هُرمِ آفتابِ هَر #تابستان ...
"گُم" میشَوَم در طعم گسِ خاطرهای شیرین،
در برگریزانِ مَوّاجِ هَر #پاییز
به آوای خاموشِ برگهای بیپناه گوش میسپارم،
این "زنِ" بیقرار دوباره -به سویِ
تو- باز میگردد،
با اوّلین برفِ هَر #زمستان،
بر زمین یخزده مینشیند
و ردِ پای تو را دوباره پیدا میکند!
#بنفشه_انصاری_پرتو
✰@parto_sher
تاريخ : سه شنبه بیست و پنجم مرداد ۱۴۰۱ | 21:2 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.
