༺࿇🤍࿇༻
لبخند وُ ســلام وُ تبِ تُندت، گُذری بود
حاصـل زِ غمِ عشـقِ تواَم دربهدری بود
دل، در پیِ تو پَر بِکِشَد کوچهبهکوچه،
"بیچاره ندانست که یارَش سَفَری بود"
#بنفشه_انصاری_پرتو
☆@parto_sher
تاريخ : پنجشنبه هفدهم شهریور ۱۴۰۱ | 1:24 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.
