༺࿇🤍࿇༻

لبخند وُ ســلام وُ تبِ تُندت، گُذری بود
حاصـل زِ غمِ عشـقِ تواَم دربه‌دری بود

دل، در پیِ تو پَر بِکِشَد کوچه‌به‌کوچه،
"بیچاره ندانست که یارَش سَفَری بود"

#بنفشه_انصاری_پرتو

☆@parto_sher



تاريخ : پنجشنبه هفدهم شهریور ۱۴۰۱ | 1:24 | نویسنده : بنفشه انصاری |