༺࿇🤍࿇༻

من‌آن خاتون‌ِخوشبختم به‌شرطی یار من باشی
"بهشتی" غرقِ "گُل" دارم اگر "دلدار" من باشی

"زمستانم" شود با تو "بهاری" شاد و عطرآگین
برایت "جان" دهم هر بار اگر "بیمارِ" من باشی

"شکوفه در شکوفه" می‌زند "اسفند" امسالم
اگر "شورآفرینِ" شعرِ "بی‌تکرارِ" من باشی

"نگاهم"خیس و"بارانی" گوارا می‌شود "بوسه"
اگر "لب" بر "لبانِ" غرق در "اصرار" من باشی

دی وُ بهمن شب وُ روزم درین سرمایِ جانسوزم
ولی"آبادم" و "شادم" اگر "معمار" من باشی

"تصور"کن نگاهم در"نگاهت" مستِ "شعریً" و
چه‌رؤیایی شود "خوابم" اگر "بیدار" من باشی

"تبی" زد بر دل وُ جانم که"دنیا" شد فراموشم
چه "شادابم" اگر آماده‌ی "دیدار" من باشی

به‌چشمِ"پنجره" با غم، شب از نیمه گذشت اما
چه زیبا می‌شود "دنیا" اگر غمخوار من باشی

شب است و چشم‌ در راهم‌ تو را ای پرتو امید
که این"خانه" شَود "گلزار" اگر تو یارِ من باشی


#بنفشه_انصارے_پرتــو

✰@parto_sher



تاريخ : پنجشنبه هجدهم اسفند ۱۴۰۱ | 22:5 | نویسنده : بنفشه انصاری |