༺࿇🤍࿇༻
تو بهترین اتفاق سال نو بودی،
اگر در قلکِ آرزوهایم میافتادی!
وَ من، آنقدر شاد میشدم که دیگر،
تا عید صبر نمیکردم
"قلکم" را "میشکستم"
وَ آرزویم را برمیداشتم ...
و من تو را به قلبم،
-نَه فقط به رسمِ عیدیِ بلکه-
تا "ابـد" هدیه میدادم!
#بنفشه_انصارے_پرتــو
تاريخ : جمعه بیست و ششم اسفند ۱۴۰۱ | 15:57 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.
