♡
وزشِ تنها، یک "نسیمِ" خاطره
از لبانِ سرخِ شکوفههای "بهاری"
کافیست، تا دوباره "هوایِ" تو! به سَرَم بزند.
#بنفشه_انصاری_پرتو
♡
تاريخ : شنبه بیست و هفتم اسفند ۱۴۰۱ | 16:15 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.

♡
وزشِ تنها، یک "نسیمِ" خاطره
از لبانِ سرخِ شکوفههای "بهاری"
کافیست، تا دوباره "هوایِ" تو! به سَرَم بزند.
#بنفشه_انصاری_پرتو
♡