༺࿇🤍࿇༻

مرا ببخش اگر "گیسوانم" به دست "بـاد" افتاد

"قــــرارِ" هرگز ندیدنت، دوبـاره به "یــاد" افتاد

مرا ببخش اگر "بی‌اجازه" بوسیدم "عکست" را

شبی که شیرینـ/کاری‌ام به لب‌های فرهاد افتاد

#بنفشه_انصارے_پرتـــو ✰@parto_sher



تاريخ : پنجشنبه یکم تیر ۱۴۰۲ | 19:31 | نویسنده : بنفشه انصاری |