༺࿇🤍࿇༻
مرا ببخش اگر "گیسوانم" به دست "بـاد" افتاد
"قــــرارِ" هرگز ندیدنت، دوبـاره به "یــاد" افتاد
مرا ببخش اگر "بیاجازه" بوسیدم "عکست" را
شبی که شیرینـ/کاریام به لبهای فرهاد افتاد
#بنفشه_انصارے_پرتـــو ✰@parto_sher
تاريخ : پنجشنبه یکم تیر ۱۴۰۲ | 19:31 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.
