༺࿇🤍࿇༻
امشب بـه جـایِ تـو!!!
به "ماه" شببخیر میگویَم
وَ با دلتنگی چشمانم را بَدرَقهٔ
"راهِ" خورشیدِ "فـــردا" میکُنَـم!
#بنفشه_انصاری_پرتو
✰@parto_sher
تاريخ : چهارشنبه هفتم تیر ۱۴۰۲ | 23:5 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.
