༺࿇🤍࿇༻


در ذهنم خاطره‌‌‌ای با درد مرا مرور می‌کند
که بدون خنده‌های تو در آن گریستم،
حالا بماند، که در تمام خاطره‌های شاد گذشته،
تو خنده‌هایت را همیشه از من دریغ می‌کردی
و من همیشه و هنوز... به بهار نگاهت
لبخند می‌زنم! بگذریم... بالاخره یکروز باید
از هم می‌گذشتیم گذشت!

#بنفشه_انصارے_پرتو


✰@parto_sher



تاريخ : پنجشنبه پانزدهم تیر ۱۴۰۲ | 15:50 | نویسنده : بنفشه انصاری |