༺࿇🤍࿇༻

"هــوا" لبـریزِ "دلتنگی"... غروبم!
همیشه بی‌تو می‌گویم که خوبم!

"دلِ" من شرجی وُ غوغای باران،
تو در پیچِ "شمال" وُ من جنوبم!


#بنفشه_انصارے_پرتــو


✰@parto_sher



تاريخ : چهارشنبه یکم آذر ۱۴۰۲ | 16:29 | نویسنده : بنفشه انصاری |