༺࿇🤍࿇༻
"هــوا" لبـریزِ "دلتنگی"... غروبم!
همیشه بیتو میگویم که خوبم!
"دلِ" من شرجی وُ غوغای باران،
تو در پیچِ "شمال" وُ من جنوبم!
#بنفشه_انصارے_پرتــو
✰@parto_sher
تاريخ : چهارشنبه یکم آذر ۱۴۰۲ | 16:29 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.
