༺࿇🤍࿇༻
بر "گونهی" گُل، سرخِ "انارم" با تو
"گوشم" بِهدَر وُ "زنگ" قرارم با تو
"پاییزِ" دلم با تو "غزل" میخواند!
"دلتنگِ" بهارم که ... "بهارم" با تو
#بنفشه_انصاری_پرتو
✰@parto_sher
تاريخ : سه شنبه هفتم آذر ۱۴۰۲ | 22:51 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.
