࿇🤍࿇༻



این را خوب می‌دانم
که در یخ برف‌های نباریده
از چشم ابرها باقی‌می‌مانم
و جایی در دلِ آشوبِ زمین ذوب می‌شوم
و آهسته چشم‌هایم را می‌بندم،
من در زمستان می‌مانم،
دیگر منتظر بهار نمی‌شوم،
تا از شکوفه‌ها پیغام زندگی بیاورد،
در دل زمین زمستان، جای خوش می‌کنم،
من خوش‌نشینِ آخرین زمستانم می‌شوم،
تا به جاودانگی برسم
من می‌روم تا روحم را
تسلیمِ باران‌های بهارینه کنم
و چشم‌هایم را به ابرهای پاییزی بسپارم...

#بنفشه_انصاری_پرتو


✰@parto_sher



تاريخ : یکشنبه هفدهم دی ۱۴۰۲ | 1:16 | نویسنده : بنفشه انصاری |