༺࿇🤍࿇༻
خواب آشفته شده واهمه از شب داریم
بوسهها سرد و گلایه همه از لب داریم
مهربانی به سر آمد، همه افسردهی درد
"بد نگوییم، به "مهتاب" اگر تب داریم"
#بنفشه_انصارے_پرتو
☆@parto_sher
تاريخ : پنجشنبه بیست و هشتم دی ۱۴۰۲ | 18:45 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.
