༺࿇🤍࿇༻


خواب آشفته شده واهمه از شب داریم
بوسه‌ها سرد و گلایه همه از لب داریم

مهربانی به سر آمد، همه افسرده‌ی درد
"بد نگوییم، به "مهتاب" اگر تب داریم"


#بنفشه_انصارے_پرتو


☆@parto_sher



تاريخ : پنجشنبه بیست و هشتم دی ۱۴۰۲ | 18:45 | نویسنده : بنفشه انصاری |