༺࿇🤍࿇༻

"بیا" وُ دوباره سیر "نگاهم" کُن
غزل بگو! وُ مستْ، ترانه بخوان

نَه مثلِ‌ همیشه‌، صمیمی‌ وُ ساده
داد بِزن، بلند وُ عاشقانه بخوان


#بنفشه_انصاری_پرتو

✰@parto_sher



تاريخ : یکشنبه بیست و دوم بهمن ۱۴۰۲ | 21:45 | نویسنده : بنفشه انصاری |