༺࿇🤍࿇༻
"بیا" وُ دوباره سیر "نگاهم" کُن
غزل بگو! وُ مستْ، ترانه بخوان
نَه مثلِ همیشه، صمیمی وُ ساده
داد بِزن، بلند وُ عاشقانه بخوان
#بنفشه_انصاری_پرتو
✰@parto_sher
تاريخ : یکشنبه بیست و دوم بهمن ۱۴۰۲ | 21:45 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.
