༺࿇🤍࿇༻


هنوز...
با "نگاهم" لبخند می‌زنم!
وَ با "بوسه‌هایم" بغض می‌کنم!
شاید هنوز... منتظرم
"پارادوکسِ" مبهمِ این
"عشق" را از لرزشِ خفیفِ
دست‌هایم احساس کنی...


#بنفشه_انصاری_پرتــو

✰@parto_sher



تاريخ : یکشنبه بیست و دوم بهمن ۱۴۰۲ | 23:21 | نویسنده : بنفشه انصاری |