༺࿇🤍࿇༻
از: نرگس وُ لاله بـو برایم مانده
از: جـامِ "لبت" سبو برایم مانده
از: بوسهی عاشقانه، شببیداری
از: خاطرهٔ تو، "او" بـرایم مانده
#بنفشه_انصارے_پرتـــو
✰@parto_sher
تاريخ : پنجشنبه سوم اسفند ۱۴۰۲ | 23:59 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.
