༺࿇🤍࿇༻
دلتنگِ هِزارهیِ "جَم" وُ "شاهینَم"
ساقیِ سَحَر! به ساغری تسکینَم
دلتنگِ چکامههایِ عیـدِ "نوروز"
دلتنگِ هـوایِ صبحِ "فـروردینم"
#بنفشه_انصاری_پرتــو
#بهار
✰@parto_sher
تاريخ : سه شنبه بیست و دوم اسفند ۱۴۰۲ | 17:12 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.
