༺࿇🤍࿇༻


دلتنگِ هِزاره‌یِ "جَم" وُ "شاهینَم"
ساقیِ سَحَر! به ساغری تسکینَم

دلتنگِ چکامه‌هایِ عیـدِ "نوروز"
دلتنگِ هـوایِ صبحِ "فـروردینم"


#بنفشه_انصاری_پرتــو

#بهار

✰@parto_sher



تاريخ : سه شنبه بیست و دوم اسفند ۱۴۰۲ | 17:12 | نویسنده : بنفشه انصاری |