༺࿇🤍࿇༻
دلبرانه: "شـعر" میبافَم برای عشق تو
مثلِ باران اشک میبارم بِهپای عشق تو
در پسِ هر آرزو، اسفندی وُ عودی شَوَم؛
سبزهٔ:ِ عیدت شَوَم شمعی برایِ عشق تو
مینویسم از بهار وُ بویِ گندم در شمال
از هوایِ کوهساران، تا هوایِ عشق تو
عطرِ تو با عطرِ شببو وُ شقایق، سویِ من
"هُدهُدم" پَرمیکِشَم؛ سویِ "سَبایِ" عشق تو
در حلولِ سالِ نو مدهوش وُ حیران ماندهام
بس که میمیرَم؛ برای شانههایِ عشق تو
در ترانه، در سکوت وُ شِعر، هَمراهِ منی
مینوازَم؛ قطعهای، در کِبریایِ عشق تو
زَهر وُ نوشی بیمَحابا، در مَذاقِ خاطرَم
تا که برخیزَم چو ققنوس از وَرایِ عشق تو
"پرتو" از سودایِ تو نقشِ "غَزَلها" میزَنَد؛
این غزل، فتوایِ "بیچونوُچرایِ"عشقِ تو
#بنفشه_انصاری_پرتو
✰@parto_sher
تاريخ : شنبه بیست و ششم اسفند ۱۴۰۲ | 5:41 | نویسنده : بنفشه انصاری |
.: Weblog Themes By Pichak :.
